Munka-Ljungby Tennisklubb
Om klubben

I Munka Ljungby Tennisklubb är alla välkomna oavsett ålder, nivå, kön, läggning eller ursprung. Vår filosofi är att sprida tennisens härliga känsla och lyckas oavsett vilken nivå eller ålder du befinner dig på. Här sätter du dina egna mål med din tennis. Vissa spelar endast för att det är kul och motions skull. En del vill ta steget längre och börja tävla. Vi har en bred verksamhet som vänder sig till alla åldrar från familjetennis (4-5 år) till seniortennis (+65). Klubben arrangera flera större tennistävlingar och har gott om aktivteter för alla nivåer.

Boka bana på MATCHi!